Veilige bezorging van kaas tijdens het coronavirus

Zo geniet je thuis veilig en verantwoord van de (h)eerlijkste kaas

Bij Mijn KaasKoe houden we de ontwikkelingen rond het coronavirus (Covid-19) nauwlettend in de gaten. Ook wij treffen wij maatregelen waar dat nuttig en nodig is. Dit geldt zeker voor de veilige bezorging van kaas namens onze KaasKoerier. Daarbij volgen we de richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten. Op die manier kan jij – juist nu – thuis blijven genieten van de (h)eerlijke kaas, gemaakt van de melk van de koeien van Boerderij van Zeelst.

Veiligheid en zorgvuldigheid staat centraal bij onze KaasKoerier

Veiligheid staat centraal bij onze KaasKoerier

Bezorging van kaas

Zoals je eerder hebt kunnen lezen, is onze kaas veilig om te eten. Bovendien blijft de bezorging van onze kaas blijft in deze tijden gewoon doorgaan. Op vrijdag 3 april en zaterdag 4 april zullen wij jullie weer verblijden met ons kaas. Daarbij treffen wij de volgende maatregelen:

Veilig verpakte kaas

De kaas wordt veilig verpakt en in het bezorgzakje gedaan. Dit gebeurt op een hygiënische en zorgvuldige manier, net als je van ons gewend bent.

“Ken je iemand die je deze dagen mist en wil je hem of haar verrassen? Plaats een eenmalige bestelling in onze kaaswinkel. Onze kaas is het perfecte cadeau om iemand mee te verblijden in deze vreemde tijden.”

Vermijden direct contact

Helaas vermijden we direct contact met onze klanten. Dat vinden we jammer, want dat vinden we juist het allerleukst! Wil je ons toch een hart onder de riem steken? Neem dan contact met ons op of plaats een recensie op Facebook. Daar worden we blij van!

Bijkomende voordeel: dankzij de automatische incasso is er geen direct betalingsverkeer. Ook dat helpt de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Bezorging op een vast tijdstip

Onze KaasKoerier probeert zo goed mogelijk het bezorgschema te volgen. Wij streven er op die manier naar om de kaas op een vast tijdstip te bezorgen.

Niet thuis? Dan telefonisch contact

Ben je niet thuis? Dan nemen wij telefonisch contact met je op. Om het aantal contact te beperken, zullen wij de kaas helaas niet bij de buren afgeven. In het uiterste geval laten wij de kaas achter bij de deur.

Genieten lekker van een stukje kaas – juist nu!

Wij volgen de bovenstaande richtlijnen zo goed mogelijk om jullie te laten genieten van de allerlekkerste kaas van Boerderij van Zeelst. Heb je nog verder vragen over ons kaas abonnement? Of wil je een extra stuk kaas aan jouw abonnement toevoegen? Neem dan gerust contact met ons. We horen graag van je!

Bert van Zeelst

Bert van Zeelst

Mijn Kaaskoe boer